Beoordelingen van Restaurant Dunia Uithuizen

Recente recensies

5.0
Jl Wegman
gisteren

Niets op aan te merken, bezorging was op tijd, het eten warm en zoooo heerlijk!!

AM Buitjes
30 juni 2022
Hilda van Bergen
26 juni 2022

Bezorging op afgesproken tijd, eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jefrey
25 juni 2022

Heerlijk gegeten en alles was goed warm!

Geert
25 juni 2022

Die standaard bakjes groente er bij vinden wij niet lekker, misschien zelf wat maken, verder is het eten altijd goed, bedankt.

Johan
19 juni 2022

Eten was goed. Alleen het toegezegde tijdstip van ophalen was met 50 min overschreden. Is eerder gebeurt alleen toen werd ik keurig gebeld

Peter
14 juni 2022
Van dellen
9 juni 2022
Weessies
6 juni 2022

De beide pizza’s waren perfect. De vlees schotel was redelijk. De aardappeltjes er bij waren lekker. Het vlees was echter zo zo. Niet zo lekker dus.?

Anke
5 juni 2022

Nvt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wiebe
5 juni 2022

Super lekker pizza en klant vriendelijke personeel

Corneel
4 juni 2022
Angelique schuuring
1 juni 2022

Lekker snel bezorgd Ook mooi op tijd zoals altijd Eten was ook weer perfect 2 dagen van het vlees kunnen geniet Dankjewel

Govert Tromp
30 mei 2022

Geen op- of aanmerkingen. Foutloos en tijdig.

E.G. Dijkhuis
30 mei 2022

Het duurde bijna 2 uur voor de bestelling werd bezorgt. Als je plotseling besluit om iets te laten komen is 2 uur bezorgtijd geen aanrader. De bezorging op zich was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzanne
28 mei 2022

Lasagne en kapsalon besteld. Kapsalon was prima. Maar de lasagne was absoluut niet lekker. Eigenlijk proefde je alleen maar water. Het is net alsof de pasta apart gekookt is in water. Niet is afgegoten en zo in de bak is gelegd. Schep bolognese saus erop. Kaas er zo opgelegd, was niet eens krokant, leek alsof het alleen maar was gesmolten van de hitte van het bakje waar het inzat. Net alsof het geen oven gezien heeft. Super waterige smaak, veel te dunne saus en niet krokant zoals de kaas normaal op een lasagne hoort te zijn. Deze word niet weer besteld

Anoniem
28 mei 2022
Amanda
28 mei 2022

De kapsalon leek de kebab meer op een filet lapjes/schnitzel vlees en de patat was doordringt van vet. Het extra bestelde vlees leek er niet bij te zitten en bij de shoarma waren sommige stukjes zwart gebakken en erg taai

Reactie van Restaurant Dunia

Goedenavond, kebab is bij ons geen döner kebab, vandaar dat het varkensfilet lapjes zijn. Mocht er iets missen in de bestelling graag contact opnemen. Zo wordt er gelijk naar gekeken.

Stefan
27 mei 2022

Pizza Caprese was goed , de kipsate was niet om over naar huis te schrijven.

Justin
27 mei 2022

Helemaal top.

Maritha
27 mei 2022

De man die ons eten bezorgde , jaa die keek niet bij opmerkingen. Ik had duidelijk beschrijving adres er neer gezet, stond hij al een kwartier voor bij de weg, eerst bij waterschap bedrijf te toeteren, daar woont natuurlijk niemand , ging hij bij een ander huis aanbellen, wij zijn naar voren gelopen op het getoeter af, daar rond hij, hij kan geen Nederlands lezen denk ik, al met al een koude pizza, graag volgende x opmerking lezen, en tegen hem zeggen , dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Greetje van der Molen-Jansen
26 mei 2022

Het eten was lekker en warm. De wachttijd was erg lang. Eerst werd 18.30 uur aangegeven als afhaaltijd. Even later 18.45 uur en uiteindelijk konden we rond 19.30 uur de bestelling meenemen.

Ingrid
26 mei 2022

Super lekker ,en op tijd bezorgd

Peter
23 mei 2022

Echt super weer, heerlijk en extra is hier ook echt extra!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
22 mei 2022

Alles was weer heerlijk

Jasper
21 mei 2022

niet juist geleverd

Silvana
21 mei 2022

Helaas was dit keer het eten niet lekker! De pizzadeeg was nog niet gaar, de knoflook saus smaakte zuur, de aardappelschijfjes waren hard gebakken. En de patatten in de kapsalon waren nog te wit… Jammer, normaal gesproken is het altijd goed!

Reactie van Restaurant Dunia

Goedenavond, Wij raden het aan om gelijk contact op te nemen, zo wordt het gelijk met u opgelost.

Deborah
19 mei 2022

Gezellige sfeer en heerlijk eten. ( de shoarma is een echte aanrader) Keurig een mailtje als het wat langer duurt. De pizza had de juiste tempratuur. En even een extra pluim; met respect voor het keukenpersoneel die ondanks de hitte de benen uit het lijf lopen om goede pizza's te bakken! Top!

Vincent
19 mei 2022

Helaas ontbrak er een pitabroodje bij de shoarma…verder lekkere shoarma en pizza’s

Matthijs
18 mei 2022
Rozema
18 mei 2022
rob nieboer
16 mei 2022
Peter
15 mei 2022
Samantha Veenstra
12 mei 2022

Zoals altijd goede service en lekker eten

Roel
11 mei 2022

prima, op aangegeven tijd, was alles klaar. bijzonder smakelijk gegeten

Peter
11 mei 2022
Marianne
7 mei 2022

Normaal altijd een prima pizza. Alleen vandaag de rand onwijs hard. Kon het niet eens kauwen. Dat was teleurstellend. Te lang in de oven geweest

Wendy
7 mei 2022

Goed gedaan hoor!

Anoniem
6 mei 2022

Perfecte manier van online bestellen.

👏🏽👏🏽
6 mei 2022
Dre
5 mei 2022

Super!!!

Jan
27 april 2022

Twas lekker maar 40 min telaat

Veenwijk
26 april 2022

Heerlijk gegeten!

Fera bouwman
25 april 2022

Het was echt lekker

Ingrid
25 april 2022
Inge
18 april 2022

Snel en goed

K
17 april 2022

Juiste tijd en lekker warm bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique
15 april 2022

Online besteld en was precies op de tijd bezorgd. Smaakte heerlijk en was nog heet toen de pizza at. Top!

Anoniem
12 april 2022
douwe
11 april 2022

niet in stukjes gedan dat was jamer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
10 april 2022

1 van de 2 pizza’s vond ik echt niet lekker, maar dit kan ook gewoon een verkeerde keuze van mij zijn. De bezorging zou 2 uur na het bestellen zijn, (erg lang) maar kwam zonder melding toch een uur eerder dan verwacht. Dat ging dus net goed, want ik was wat anders gaan doen in tussentijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bloemen
10 april 2022

om18.30 besteld, bezorgd om 19.00 bezorgd, maar het eten was van goede kwaliteit

R.Bolman
9 april 2022

Eten was niet warm genoeg en het kebab te droog.

Inge
6 april 2022

Het was super snel geregeld.

Bert Kamminga
4 april 2022

De bestelling was keurig op tijd, het was heerlijk. Ook de bestelling op de website ging als een speer, was heel duidelijk en kon direct online betalen We zullen vast nog een keer weer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henna
3 april 2022

Snelle bezorging. Tortellini met zalm smaakte prima. Lekker met wat extra saus erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
2 april 2022
Marko
30 maart 2022

4 pizza besteld Op tijd geleverd Dik tevreden

Linda
29 maart 2022

Kwaliteit eten prima...de bezorging is de laatste tijd niet best.Lange wachttijden!!Voor relatief kleine bestellingen.Misschien idee om meer bezorgers in te zetten.

S.Heerema
27 maart 2022

Vlees prima. Bijbehorend patat was behoorlijk hard. Dit heb ik maar weggegooid

Kuiling
25 maart 2022

Op tijd geleverd, uitstekende korst(pizza) en topping zoals gevraagd!

Reitsma
25 maart 2022

Kapsalon gehad, patat was heel erg slap, echt niet lekker, beter de patat boven op de kip , blijft het veel knapperiger , heb meer dan de helft weggegooid

Joke Gerdez
21 maart 2022

Snel bezorgd en weer goed als altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Abel
20 maart 2022

Goede service, goed eten en op tijd bezorgd. Meer dingen zijn niet nodig. Dankje Dunia!

Piet kettinf
15 maart 2022

Top, snelle levering en heerlijk gegeten

Sterenberg
13 maart 2022

Het was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kuilman
13 maart 2022

Optijd besteld binnen half uur was het bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerlof komduur
10 maart 2022

Hartstikke lekker !!

Simone
9 maart 2022

Vriendelijke bezorger

jan van herp
9 maart 2022

Lekker eten en voldoende. Voor herhaling vatbaar

Philips
8 maart 2022
sjabbo
7 maart 2022

goed product

Bianca
6 maart 2022

Super snel bezorgt!!

A Nijboer
5 maart 2022
B
5 maart 2022

Altijd top, maar dit keer koude pizza's en een hele lange haar in 1 van de pizza's, waardoor de eetlust weg was..

Reactie van Restaurant Dunia

Goedenavond, geen van onze koks heeft lang haar, dus hoe dit heeft kunnen gebeuren is onduidelijk. Bij deze wel excuses.

Wendy
5 maart 2022

Heerlijke pizzas en spareribs! En goed op tijd bezorgd!

Tromp
4 maart 2022

Snelle levering. Eten bijzonder smaakvol.

D bolt
1 maart 2022

Mijn nummer 25 was koud he jammer

K
27 februari 2022

Top, snel geleverd, goed eten voor een mooie Prijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yolanda Manshanden
27 februari 2022

Heerlijke pizza’s, kapsalon,pasta. Alles wordt supersnel bezorgd. Inmiddels vaste klant.

Wieringa
27 februari 2022

19.45 besteld, zo snel mogelijk aangevinkt, 21.30 pas bezorgd, eten niet echt warm. Bezorger had moeite met ons adres, heeft nog gebeld, uitgelegd, daarna duurde het nog wel 10 min voor hij er was.vaker bij jullie besteld, was altijd prima, gisteren dus even niet.

Bianca
26 februari 2022

Werd super snel bezorgd!

-
23 februari 2022
Dellen
20 februari 2022
Pieter
20 februari 2022

lekker eten, nog net warm genoeg, daarom de afgesroken tijd kan beter!

J Dijkstra
19 februari 2022

Goed heet, sneller bezorgd dan aangegeven. Prima kwaliteit. Heerlijk gegeten!

Harald Wiersema
19 februari 2022

Eerst even uitvinden hoe online te bestellen, maar daarna ging het makkelijk. Eenvoudig via Ideal betalen. Richttijden lopen uiteen, aanvankelijk 18.35 u maar waren er al om 17.50 u. Verder prima gegeten.

Reactie van Restaurant Dunia

Bedankt voor de leuke reactie!

Jamie
19 februari 2022

Vind de porties wat matig was verder prima

A.A
19 februari 2022

Het was top!!

Wendy
18 februari 2022

Heel lekker!! En complimenten aan de bezorger die in dit weer zijn werk vrolijk doet!

Bianca Schol
7 februari 2022

De pizza's waren heerlijk maar het shoarma was erg droog

rw
5 februari 2022

Was een lekkere, goed gevulde pizza, goed gebakken en goed van smaak.

Marcel
5 februari 2022
Petra
4 februari 2022

Erg lekker, erg warm alleen de pizza was in erg ongelijke stukken gesneden.

D knol
3 februari 2022
Cis
31 januari 2022

Was weer heerlijk ... zoals altijd!👌

Hemmes
30 januari 2022

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henry
30 januari 2022
rw
28 januari 2022
Sandra en Jos Dekker
23 januari 2022

We hebben een mini Shoarma speciaal besteld, 2 x. Afgehaald. Was prima op tijd klaar en heerlijk. Echte aanrader!

José Kuilman
22 januari 2022
Tamara
22 januari 2022

De bestelling heb ik rond 1715u geplaatst. Ik had aangegeven om 1815u de bestelling graag bezorgd te hebben. Om 1845u werd de bestelling pas bezorgd. De bezorging zelf was wel vriendelijk.

Marloes
20 januari 2022

Was niet lekker en was een beetje aangebrand

Reactie van Restaurant Dunia

Goedemiddag. Wij raden u aan de volgende keer gelijk contact met ons op de nemen, zo kunnen we dit gelijk oplossen. Restaurant Dunia

Jos de Jonge
17 januari 2022

De bestelling was eerder bezorgd als de tijd die was aangegeven dus dat was prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
16 januari 2022
Bert Klei
16 januari 2022
Albert
15 januari 2022
Marianne
15 januari 2022

Fantastische pizza, goed van smaak en lekker warm en top bezorger. Altijd vriendelijk.

Pieter
11 januari 2022

heerlijk eten en op tijd bezorgd

S.Heerema
10 januari 2022

Prima eten. Besteld en zouden om 18.40 afhalen. helaas bleek dat dit 19.00 werd

Reactie van Restaurant Dunia

Goedenavond. Omdat 18:40 te krap tijd was voor de keuken, hebben wij hier 19:00 van gemaakt. Dit is te zien in de bevestigingsmail als de bestelling is geplaatst. Wij hopen op uw begrip.

Tillema
9 januari 2022

Helaas voor de derde keer 2,5 uur moeten wachten op twee pizza's! Ook nog de knoflooksaus vergeten die we wel besteld hebben. De bestelling online gedaan. Twee keer gebeld met beide keren als antwoord dat ze met drie bezorgers rijden maar het te druk is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos de Jonge
9 januari 2022

Het eten werd 20 minuten te laat bezorgd maar het was prima te eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
9 januari 2022

Eten was heerlijk en op afgesproken tijdstip bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stijn
9 januari 2022

Te veel aardappeltjes, weinig kip en het kip dreef in het vet. De appel met mayonaise vind slechte combinatie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S.Heerema
3 januari 2022

Eten is prima. We hebben afgehaald echter eten zou klaar zijn om 19.20. Dit werd al vrij vlot 19.40 maar uiteindelijk is het ongeveer 20.00 geworden.

Tallina Heeringa-Hoek
3 januari 2022

Had om 17.40 besteld kreeg door dat bezorgtijd 19.00 zou zijn was 20.00 en eten was koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Rispens
2 januari 2021

Wij zijn altijd zeer tevreden. Vooral een compliment voor het apart verpakken van de het vlees. En de heerlijke frisse salade er los bij. Ook altijd een vriendelijke bezorging. Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Staal
2 januari 2021

Bezorgtijd is erg lang & na de afgesproken afspraak nog 15 min te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van dellen
1 januari 2021
Gerlof komduur
1 januari 2021

Kebab schotel speciaal om je vingers bij op te eten! Lekker gegrilled

Niels
31 december 2021
H B
31 december 2021
Tsegabrahan Gebrehiwet
29 december 2021

Herlijke en snel bezorging.100%

Marianne
29 december 2021

Heerlijke 🍕pizza. Warm bezorgd en enorm smakelijk 😋

Berkel
27 december 2021

Na het melden van de klacht was de pizza heerlijk, ook nog een zakje stokbrood gekregen! Top 🤙🏽

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

n van dellen
26 december 2021
Bianca
25 december 2021

Super snelle bezorging!! En eten was weer super lekker!!

Anitha
25 december 2021

Netjes op tijd! Je krijgt veel en is super lekker!

Wieringa
24 december 2021

Was weer heerlijk

Suzanne Sterenberg
22 december 2021

Pizza + 2x spareribs besteld. Spareribs zat veel te veel saus op. En het vlees zelf zat niet genoeg smaak aan. Niet lang genoeg gemarineerd + het zat muurvast aan de botten. Salade + aardappelschijfjes wel in orde. Aardappelschijfjes was wel veel te veel. 1 portie was wel genoeg voor 3 man. Mijn vriend had the hete spareribs, proefde er niet veel van dat het te heet was. De pizza was verbrand aan de onderkant. Smaakte naar te dun verbrand brood, tomatensaus zat niet veel smaak aan.

Paul Wolters
20 december 2021

De piza was prima maar de spareribs niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hen
18 december 2021

Het eten was weer lekker. Ik werd keurig netjes gebeld dat het iets langer duurde door de drukte. Compliment

Jaap
17 december 2021
bert stocker
15 december 2021

snel en heet

Fam Batema
14 december 2021

Het was heerlijk, bezorgd op afgesproken tijd,super!!

M.bos
10 december 2021
Harma Evers
10 december 2021

Broodje shoarma en sparerib schotel waren heerlijk. Online bestellen gaat heel vlot. Bezorging ruim binnen de richttijd.

Niels van Dellen
1 december 2021
Joke Gerdez
29 november 2021

het was druk, maar ze belden om even te melden dat ze wat later kwamen. Het was de moeite waard het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
28 november 2021

Heerlijk, vers, en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjen
28 november 2021

Eten was prima, de levertijd was buitengewoon slecht de online indicatie klopt niet, ik had tenminste een bericht verwacht dat het uit zo lopen ondanks deze drukke periode maar helaas. Het ging hier niet om minuten maar om uren, jammer want op deze manier verlies je klanten, in welke regeling wij ook zitten.

Reactie van Restaurant Dunia

Goedenavond, de volgende keer zullen we u optijd laten weten hoe de verwachtingen zijn qua tijd. Onze excuses hiervoor.

SGDB
28 november 2021

Het eten was goed. Maar we hebben 2.5 uur moeten wachten tot het bezorgd werd.

Van.marle
27 november 2021

Eten was niet echt super warm meer

Jd
27 november 2021

Ruim 1,5 uur wachten op je bestelling. Das niet best.

Jaap Poel
26 november 2021

Omstreeks 5 uur besteld en om kwart voor 7 bezorgd is te lang. Kwaliteit pizza's prima!

Jager
26 november 2021

Het was heerlijk

W H H
24 november 2021

Tja gewoon geen opmerking te verzinnen tis gewoon goed eten ,bestellen en wordt snel en heet geleverd dus prima weer

Berend batema
21 november 2021

Het was heerlijk, goede service. Vlotte bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
19 november 2021

De smaak is echt goed, maar de presentatie laat te wensen over, we hadden dit keer een basilicum blaadje met steel, wortel en zand…wel vers dus! ;-) . En de tomaten zijn nooit het zelfde gesneden.(we bestellen regelmatig) Elke keer weer anders… Of dikke ongelijke plakken, of in parten, of stukjes….. nog geen 1 keer mooie schijfjes gezien op de pizza. Echt elke keer een andere “snij techniek”.

Veldhuis
14 november 2021

Complimenten ! Heerlijk

Van dellen
13 november 2021

Eten was goed nixs slechts over zegen

Willy Nieboer
13 november 2021

helaas krijg je pas nadat je de bestelling geplaatst en betaald hebt te zien hoelang dat je moet wachten op de bestelling en dat was maar liefst anderhalf uur(VEEL TE LANG) en toen kwam ook nog eens na dus zo lang gewacht te hebben een telefoontje dat het nog wel wat langer ging duren erg slecht dus en voor ons een reden om hier niet meer te bestellen.

Henna
5 november 2021
José
4 november 2021

2 uur wachten is echt te lang…

Reactie van Restaurant Dunia

Goedenavond mevrouw, Excuses voor het lange wachten, het was erg druk vanavond. Hier zullen wij de volgende keer nog meer rekening mee houden. Groeten, Restaurant Dunia

Froukje
3 november 2021
bezema
30 oktober 2021

pizza was niet in stukje gesneden

Cor Bolt
30 oktober 2021
Wendy
29 oktober 2021

Super lekker, en mooi optijd bezorgd.

Monica
24 oktober 2021

Het was heerlijk ik miste alleen de rucola die ik extra besteld had maar verder perfect

Michel van marle
17 oktober 2021
Delies
17 oktober 2021

Lekker eten en vriendelijke bediening

Wendy
16 oktober 2021

Alle pizza’s zeer geslaagd!

W H. H
11 oktober 2021

Weer als vanouds snelle levering en alles nog heerlijk warm tot de volgende aflevering maar weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Winter
2 oktober 2021

De kip gril met roomsaus en knoflook genomen en wat was het heerlijk . Goed heet en snelle bezorging

Eline
1 oktober 2021

Patat en aardappelschijfjes waren erg slap en vet

Simon
1 oktober 2021

De bezorging was ruim voor de geplande tijd bezorgd, de pizza was goed belegd en het belangrijkste de pizza was goed op temperatuur. Kortom ---> Tot de volgende bestelling!

W.H H
27 september 2021

Na vele goede recensies nu toch ander geluid eten kwam ondanks afgesproken tijd niet echt warm aan eerder erg lauw ,dat is een punt waar wij erg opletten ,kan een keer gebeuren ,de bijgeleverde aardappel schijfjes hadden ook wel wat beter doorgebakken kunnen worden al met al beetje slordig dit keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Dam
24 september 2021

Het werd op de afgesproken tijd bezorgd en het eten was lekker warm en smaakte heerlijk

Ane
24 september 2021

Tevreden! Heerlijk pizza’s

nieboer
23 september 2021
W H H
20 september 2021

Wederom en zoals tot wij nu toe besteld hebben uitstekend snelle levering ,eten is nog goed van temp ,voldoende tot de volgende keer maar weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
19 september 2021

Jammer genoeg 2 uur na het bestellen pas bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Grietje zwart
17 september 2021

Kan niet beter bedankt kan niet anders zeggen

Dirk
12 september 2021

Vlotte bezorging, zelfs op zondag ;-) Echter we hadden gevraagd om geen pepers op de pizza te doen. Helaas zaten er toch weer de nodige op netjes onder het spek en de ossenhaas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W H. H
5 september 2021

Zoals elke keer snel geleverd ,voldoende alles nog lekker heet tja volgende keer weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tillema
27 augustus 2021

Goede service en heerlijke eten.

Hazekamp
22 augustus 2021

Wederom Toppie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Huisman
20 augustus 2021

Al meermaals hier iets besteld. Altijd heel erg lekker, heel vers, goed bereid. Werd vaak binnen 35 minuten bezorgd. Prima!

Doornbos
20 augustus 2021

Telefonisch bijna onbereikbaar dus maar online proberen. Op de menukaart staat inclusief saus maar in je bevestigingsbericht krijg je geen saus. Beetje verwarrend dit. De gewenste bezorgtijd werd een dik half uur later. Het kan vele malen beter, in het verleden was de kwaliteit van het vlees beter dan nu.

Werkman.
18 augustus 2021

Weer heerlijk eten van jullie gehad!!

Jackie Christie
15 augustus 2021

Alles was optijd en heel lekker en wij ga bestellen vrager bij Dunia

Matthijs
6 augustus 2021
Nadia
6 augustus 2021
W.H H
5 augustus 2021

Zoals gewoonlijk TOP aanbeveling meer dan waard

Jet
4 augustus 2021
Harold
1 augustus 2021

Heerlijk gegeten! Zeker nog een keer doen!

W H H
1 augustus 2021

Zoals gewoonlijk netjes op tijd geleverd en heerlijk warm voldoende etenswaren ,zou zeggen volgende keer weer daar bestellen .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hazekamp
31 juli 2021

Bezorgster was heel netjes, verontschuldigde ook nog dat we lang moesten wachten. Maar in de mail stond precies de tijd aangegeven. Dus dat was prima. Het eten was veel en heel erg lekker!!

Kuilman
31 juli 2021

Helaas heb 17:39 bestelling geplaats en kreeg in de mail verwachte bezorgtijd 18:55 om 19:05 nog niks, gebeld en was tot 19:20 steeds in gesprek, dit is de tweede keer in korte tijd, gelukkig was het eten wel goed en warm

Reactie van Restaurant Dunia

Goedenavond, ons excuus dat uw bestelling te lang heeft geduurd. Wij zouden u tegemoet willen komen bij de volgende keer dat u bestelt. Groeten restaurant Dunia

Rianne
31 juli 2021

Het eten was lekker, kwam mooi op tijd!

Slump
31 juli 2021
Bart Jager
28 juli 2021

Bestelling was zelfs te vroeg. Helemaal super.

Danique Uil
27 juli 2021

Altijd lekker warm en vol van smaak! De bezorging is snel en vriendelijk. Top!

W.H.H
25 juli 2021

Een regelrechte aanrader snelle bezorging eten was nog warm bij aankomst ,daar bestel ik vaker TOP.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joselien
25 juli 2021

Het was lekker!

Sibrand
19 juli 2021

Spareribs pittig, pizza bolognese en vegetarische schotel en gebakken aardappelschijfjes besteld. Smaakte uitstekend, meer dan voldoende en mooi op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jorijn Verkaaik
18 juli 2021
Bianca smit
17 juli 2021

Super snek bezorgt! En eten was weer lekker!

Jorijn
11 juli 2021
Dick
27 juni 2021
Rita Bosma
24 juni 2021

Er werd keurig gebeld dat er wat vertraging zou zijn. Prima kan gebeuren. Uiteindelijk werden de pizza's bezorgd. 1 extra pizza voor het lange wachten. Goed bedoeld, maar had liever 1 minder betaald. De extra pizza is zo de container gegaan. Zonde van het product. Daarbij waren alle pizza's koud.

Reactie van Restaurant Dunia

Goedemiddag Rita, Sorry voor het ongemak! Wij zouden dit graag met u willen oplossen door u de volgende keer tegemoet te komen met korting op de bestelling. Wij hopen om snel weer een keer bij u te kunnen bezorgen. Met vriendelijke groeten Team Restaurant Dunia (Als er iets is met de bestelling zou het fijn zijn als u ons gelijk zou bellen, dan kunnen wij dit dezelfde avond nog met u oplossen.)

nieboer
20 juni 2021
Gerda
8 juni 2021

Helaas de cola niet meegekregen Volgende keer beter

Jorijn
5 juni 2021

Prima!

Bert
3 juni 2021

Goed verzorgd!! En genoeg.

Felician Rus
29 mei 2021
De vries
29 mei 2021

Goddelijk. Snel bezorgd. Heerlijk gegrild vlees op mijn dunia speciaal. Aanrader.

Inge
24 mei 2021

Super. Verwachting was wachttijd van 1 uur en 40 minuten. Maar binnen een uur gebracht. Alles lekker warm. Prima

Gerda
24 mei 2021

Makkelijk te plaatsen bestelling. Er werd op tijd bezorgd. Echt fantastisch dit gaan we vaker doen!!

Eerstekeer
24 mei 2021

De pizza’s waren lekker en zelfs iets eerder dan verwacht! Top!

Petra bos
22 mei 2021

We hebben heerlijk gegeten. Het was meer dan genoeg. Morgen lekker de kliekjes opeten.. Bestelling was lekker snel in huis

Toerist op een camping
21 mei 2021

Pizza was heerlijk van smaak. Goede kwaliteit en pizza klaar op afgesproken tijd. Top!!

Paul Duits
16 mei 2021

We hebben weer heerlijk gegeten 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xxx
16 mei 2021

Tosti is echt iets anders dan een pita ham/kaas ! Bezorging voorspelling ruim een uur na bestelling: uiteindelijk na 80 min gebelt... en weer 20 min wachten. Teleurgesteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Grietje
14 mei 2021

Het was allemaal prima

Daniël Veenstra
13 mei 2021

Heerlijk gegeten zoals altijd! Ook eens een keer de lasagne gorgonzola geprobeerd, echt een aanrader!

Knol
12 mei 2021
Meijer
10 mei 2021
Robbin
9 mei 2021
De Winter
8 mei 2021

Prima eten en op tijd bezorgt.

Grietje
2 mei 2021

Het was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Slump
2 mei 2021
Jan
30 april 2021

prijs/kwaliteit verhouding is prima en wat je verwachten mag. Dunia heeft er echter wel wat moeite mee de coronamaatregelen in haar eigen zaak zelf op te volgen door consequent tegen de verkeersrichting in te gaan haar bestellingen af te leveren,

Wendy
29 april 2021

Prima, en snelle bezorging!

Richard
29 april 2021

Héérlijke pizza Dunia Speciaal, Shoarma prima 👍🏼. Op tijd besteld, op tijd klaar. Vriendelijk personeel.

Pietsia Wieringa
27 april 2021

Heerlijk gegeten, echt super, goed op temp ook

Hetty van der Wal
27 april 2021

Altijd lekker eten en een uitstekende service

Inge
27 april 2021

Het is alleen jammer dat het ontzettend lang duurde tussen de online bestelling en de bezorging. We hebben 1 uur en 45 minuten moeten wachten. Dat is te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sietske
26 april 2021

Heerlijke pizza,s en snel bezorgd !

JW
22 april 2021

Alles prima

Bert Drenthe
17 april 2021
Garba Chaibou Maiga
13 april 2021

Super zoals altijd.

Bert drenth
11 april 2021
Marco van Dam
11 april 2021

Erg lekker eten! We hebben ervan genoten.

Anke
28 maart 2021

Het eten was goed, alleen miste de appelmoes bij het kindermenu. Verder optijd bezorgd, dus goed tevreden 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ramona
28 maart 2021

Heerlijk gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
27 maart 2021
Henk Schoemam
25 maart 2021

Altijd goed van smaak en ruime porties. Vriendelijk personeel en een uitstekende keuken.

Paulus
24 maart 2021
Jolijn
14 maart 2021
Stefan Wieringa
7 maart 2021

Eten was prima! Zoals we gewend zijn bij Dunia. Nadeel van online bestellen is dat de ophaaltijd die jezelf invult niet altijd gehaald wordt. Had gekozen voor 18:10 maar kreeg een e-mail met status bestelling waar in stond dat we het om 18:40 konden ophalen.

Marco
6 maart 2021

Goed eten en voor herhaling vatbaar

Bianca
6 maart 2021

Het eten is altijd goed Bij jullie

Merijn
5 maart 2021
Lo
1 maart 2021

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

bianca wolters
26 februari 2021
Annemarie
22 februari 2021

De bestelling werd pas in behandeling genomen nadat ik er achteraan had gebeld (18.40, terwijl tegen drieën online geplaatst met verzoek bezorging 18.30u) De shoarma, het vlees, was erg droog . De hoeveelheid royaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tina
19 februari 2021
Daniel Meijer
18 februari 2021

Heerlijk zoals altijd, en snel bezorgd!

Monica
17 februari 2021

Het was zo als altijd heerlijk en ik vond het fijn om online te kunnen bestellen en te betalen

Ineke
14 februari 2021

Overzichtelijke website Kwaliteit goed Bezorgen op juiste tijdstip

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ina D
12 februari 2021

Lekker gegeten. Eten thuisbezorgd en alles klopte.

Wendy
7 februari 2021

Het eten was ondanks het winterweer en de grote bestelling ruim op tijd bezorgd. Het eten was warm en heerlijk. Complimenten voor de bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ina wiltjer
7 februari 2021

Gewoon goed

Witt
6 februari 2021
Wagenaar
2 februari 2021

Heerlijk

Jose
30 januari 2021

Pizza' s waren weer heerlijk maar had om 17:19 besteld via de site en werd om 17:50 gebeld dat het wat langer ging duren, maar kregen wel de sausjes gratis😅 uiteindelijk 18:50 konden we genieten van de heerlijk warme pizza

Francisca
29 januari 2021
Chris van der Eide
24 januari 2021
Jager
23 januari 2021